
Pentru moment poți trece de el foarte ușor (după cîteva secunde apare un buton cu ajutorul căruia închizi fereastra) dar este doar un pas în obligarea utilizatorilor să vadă reclamele. Probabil le convine mai mult să te împiedice să le folosești platforma dacă nu te uiți la reclame decît să te lase să bîntui pe acolo de capul tău cu mîinile în buzunare.
Și este perfect normal pe motiv că Google (și Alphabet în general) vrea să scoată bani din piatră seacă. Mai demult era doar o reclamă pe video, la început, acum sînt două. S-ar putea să apară o reclamă sau două pe parcurs (mai ales dacă este o înregistrare lungă), poate chiar trei, iar într-un final s-ar putea să-ți ofere doar reclame în loc de înregistrări. Pentru că ăștia-s Google (Alphabet).
Pînă una alta, AdBlocker, Adblocker Plus, Adblocker pentru Facebook și Adblocker pentru YouTube își fac treaba. Cînd vor începe să dea rateuri se vor căuta / dezvolta noi produse împotriva reclamelor băgate pe gît iar asta e bine.