
Are o lungime de 4.595 de milimetri, o lățime de 1.850 de milimetri și o înălțime de 1.660 de milimetri și nu arată deloc rău. Ampatamentul e de 2.775 de milimetri.
Versiunea de vîrf Nissan Ariya este pusă în mișcare de două motoare electrice care dezvoltă împreună 390 de cai putere și asigură tracțiune integrală e-4ORCE. O baterie cu o capacitate de 87 kWh îi asigură o autonomie de pînă la 400 de kilometri în ciclul WLTP. Viteza maximă este de 200 km/h. Dacă vrei o autonomie mai mare se poate face cu o baterie de aceeași capacitate și tracțiune față, rezultatul este o autonomie de pînă la 500 de kilometri.
Dacă ar fi să aleg între Nissan Ariya și Dacia Bigster nu-s sigur ce aș alege. Prețul este clar un factor de diferențiere: Ariya e 40.000 de dolari iar Bigster ar trebui să fie considerabil mai ieftin. Autonomia este, din nou, un alt factor de diferențiere, cel puțin pentru mine (chiar dacă unii ar spune, pe bună dreptate, că compar merele cu perele și descopăr că-s toate fructe).