Final de Toamnă Orădeană în cifre

Ieri a fost conferința de presă care a prezentat cifrele Toamnei Orădene 2012, concluzia finală după ce au fost calculate toate cheltuielile și cîștigurile celor două săptămîni de festival. Ca de obicei, "jurnaliștii" din mass-media orădeană s-au întrecut cu întrebări despre preț (chiar dacă întrebările au avut mai multe forme). Celor de la fițuica orădeană cu pretenții bihorene le-a luat cîteva ore bune (vreo 5) ca să facă calculele pe marginea subiectului și să comenteze aiurea pe marginea estimărilor prezenței la evenimente (și nu numai).

Dacă tot veni vorba de preț și finanțe, bugetul festivalului Toamna Orădeană a fost  format din venituri de la bugetul local (245.000 lei) și din veniturile proprii ale Casei de Cultură (256.073 lei). Față de anul trecut se observă o creștere a sponsorizărilor cu un procent de  22%, acestea fiind 100.701 lei, dar și o creștere cu 69 % a vînzărilor de bilete, suma încasată din acestea fiind de 54.445 lei. S-a înregistrat o scădere cu 10% a venitorilor încasate din Toamna Orădeană, întrucît perioada de desfășurare a festivalului a fost redusă și că comercianții au fost mai atent selecționați. Din ce s-a spus, o parte dintre comercianți au preferat să nu mai vîndă în aer liber cînd au auzit de verificările ce urmau să se facă.

La festival au participat 530 de artiști din afara orașului împreună cu membrii echipelor lor  tehnice. Toamna Orădeană 2012 a reprentat 14 spectacole în sală, dintre care 6 s-au jucat cu casa închisă, și 4 seri de concerte în aer liber. în total au fost 3 mii de spectatori în săli, plătitori de bilet, și 40 de mii de spectatori la concertele în aer liber. Angajații fițuicii cu pretenții bihorene au numărat estimat mult mai puțini oameni la spectacolele în aer liber, dar asta e o problemă de matematică și de ochelari.

Pe de altă parte, anumite cifre ale festivalului au cam fost trecute cu vederea de mass-media orădeană: potrivit monitorizării Zelist, desfășurată între 15 august și 20 octombrie după expresia „Toamna Oradeana”, au fost 233 de apariții pe bloguri și 84 în presă. Blogurile au generat 417.000 de vizualizări, în timp ce presa a adus 95.000. 

La monitorizarea de pe Facebook categoria generală de evenimente cu pagini create în Romănia are o medie de angajare (engage) de 3,07%, în timp ce pe pagina Toamnei Orădene angajamentul a fost de 24,52%, mult peste media categoriei.
în total, vizualizările estimate în timpul campaniei de promovare a ediției festivalului din 2012 trece de peste două milioane de vizualizări, dintre care aproximativ 600.000 sînt vizitatori unici. Dacă luăm în considerare și Zilele Cetății, cînd a început promovarea propriu zisă, atunci totalul e de 2,4 milioane de vizualizari cu 700.000 de vizitatori unici (date culese de pe ToamnaOradeana.ro, facebook, twitter, bloguri și presă online).

O parte dintre cei implicați în ediția din 2012 a Toamnei Orădene:

Organizatori: Casa de Cultură Oradea, cu sprijinul Primăriei Municipiului Oradea.

Sponsori: Ciuc, Golden Brau, Siemens, Vandana, Farmacia 3, Organique, Total Clean, Proges, Graf.

Parteneri: Digi 24, Zile și Nopti, Magic FM, Crișana, Jurnal Bihorean, Bihari Naplo, Bihor Online, Erdely Online, Living In, Impero, Zelist Monitor, Window Pub, Dreamstudio, Utopium, The 4th Floor, Standout.

Mașina oficială: Mercedes prin ATP Exodus.

JEmbedAll, the best Joomla native extension

Cumpără și descarcă JEmbedAll, cea mai bună extensie nativă Joomla pentru dezvoltarea site-ului tău!

kendo tsuke

Vino și practică Kendo (Calea Sabiei) la CS Ronin-Do Oradea. Arta marțială japoneză a fost inspirată din modul de luptă al samurailor și se practică în siguranță folosind o sabie din bambus și o armură dedicată.

servicii în tehnologia informații

Realizăm site-uri web, dezvoltăm aplicații web și soluții e-commerce complete. De asemenea, dezvoltăm aplicații pentru dispozitivele mobile de sine stătătoare sau care extind aplicațiile web ori magazinele online.

web design consultanță software applicații Dezvolt aplicații și realizez pagini web, așa că ai ajuns la locul potrivit dacă cauți pe cineva în domeniul IT care să te ajute, dezvolt extensii Joomla!, aplicații pentru mobil și desktop și ofer consultanță pe marginea activităților tale pentru eficientizarea acestora și implementarea sau dezvoltarea ulterioară a unor sisteme informatice care să-ți transforme afacerea într-o mașinărie bine unsă. Pentru informații suplimentare poți să mă contactezi.

Nu mai sînt pe pe Fiverr pentru că platforma este o prostie protejîndu-și clienții care fac chestii stupide doar pentru banii lor ignorînd că-și fac proprii bani pe seama noastră, a dezvoltatorilor web și a programatorilor. Mă găsești aici și solicită o evaluare a proiectului pe care-l ai de gînd să-l faci. Am nevoie de evaluarea aia pentru a afla toate detaliile, pentru a menționa zilele necesare pentru operație și prețul corect. De exemplu, crearea unei pagini web de la zero este cam 100 de euro dar dacă ceri mai multe lucruri de făcut s-ar putea să fie nevoie de mai mult timp pentru proiect.

Our services - Golden Gravel, the best toolbox for Joomla development

We offer you Joomla extension, components and plugins: JEmbedAll embeds documents, video, and others. Supravirtual extension directory.
  • Debuging your Joomla website and solving the problems

    If your website returns blank screen or if it has errors call me we can fix many of them and we will develop futher your website (especially Joomla and comsidering the development of its extensions). Make the order and we will do the best to solve the issues for your website.

  • Designing your Joomla website

    Developing Joomla websites and their extensions is great, we can do every day and I have been doing this for about a decade or so.

  • Develop your Joomla extensions

    Developing Joomla websites and their extensions is great, we can do it and I have been doing this for about a decade or so.

  • Build and design a responsive Joomla website

    Websites are considered visual brands for any person, entity, product or service. They are a way to show to the entire world (or, at least, to the targeted niche) what someone is doing during this period, what you sell or what you offer now. The first step is establishing the strategy for the following months or years - that's as important as the design and site itself.

Fluxul nu a fost găsit.