Marketingul de vineri seara

Manevra publicitară care dorește să comemoreze 40 de ani de la cutremurul din 1977 a funcționat ireproșabil, chiar dacă a apărut cu cîteva ore prea devreme: oamenii au început să se intereseze despre efectele cutremurelor și gradele lor, despre ceea ce ar trebui să facă atunci cînd începe să tremure clădirea cu ei înăuntru.

În caz că nu ai aflat deja: în seara asta inteligența artificială din spatele aplicației Biziday a oferit un anunț interesant. ”Vrancea a detectat un cutremur de 10 grade pe scara Richter, produs la o adîncime de 10 km”.

O informație un pic exagerată dintr-un motiv destul de simplu: la ce energie implică un cutremur de 10 grade pe scara Richter felia ala din Vrancea cu grosimea de 10 km ar fi trebuit să-mi ajungă în sufragerie, în centrul Oradei. În numai cîteva minute de la primele semne de cutremur! Iar în sufragerie nu am nici o bucată de Vrancea.

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează