Cum interacționezi cu potențialii clienți?

Dacă ai o strategie de marketing bine pusă la punct s-ar putea să îi culegi de pe stradă (cu ajutorul cărților de vizită împărțite cunoscuților și a reclamelor), prin rețelele sociale sau în oricare alte locuri unde îți faci simțită prezența. Dar acea strategie de marketing nu este în atenția întrebării din titlu: mă interesează mai mult ceea ce se întîmplă pe site-ul pe care (probabil) ți l-ai făcut pentru a-ți promova produsele și / sau serviciile.

Poți să-ți lași numărul de telefon - ar ușura mult contactul, dar există dezavantajul apelurilor nesolicitate, pentru reclame la produse și servicii de care nu ai nevoie.

De cele mai multe ori un formular de contact care conține cîteva elemente de bază (nume, prenume, număr de telefon) este mai mult decît suficient pentru a intra în contact cu un vizitator al paginii web potențial client. Mai ales dacă îi dai posibilitatea să scrie cîteva cuvinte despre el.

Eventualele dezavantaje sînt pierderea mesajului (fie ajunge în spam, fie nu este observa și șters cu restul) și lipsa programării unei întîlniri (în cazurile în care este nevoie de așa ceva).

JScheduler este o unealtă special făcută pentru acoperi aceste dezavantaje, o componentă Joomla! ușor de folosit: în momentul în care vizitatorul accesează pagina vede calendarul și formularul de contact de care are nevoie.

El / ea alege un utilizator din listă pentru a programa o întîlnire (dacă sînteți o echipă de oameni vă poate contacta pe oricare), alege o dată și o oră anume, își completează datele (nume, prenume, email, număr de telefon) și trimite mesajul. În acest mod tu și echipa ta vă puteți organiza calendarul mai bine. Întîlnirile pe care le stabiliți prin intermediul site-ului pot fi sincronizate cu calendarele Google ale fiecărui utilizator dacă componenta este configurată în acest sens.

Manualul online este aici, iar aici poți afla mai multe informații (noutăți, actualizări) despre componenta JScheduler. Un exemplu demonstrativ găsești aici, îl poți folosi ca să stabilești o întîlnîre.

Poți cumpăra componenta la un preț de 10 € (euro) și poți s-o descarci de aici.

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează