Bătaia altora pentru atenția ta

Dacă-ți petreci prea mult timp frecînd rețelele sociale sau aplicațiile dispozitivului mobil preferat ești persoana cea mai potrivită pentru a urmări înregistrarea alăturată.

Unul dintre lucrurile cele mai utile pe care le-am învățat în facultate are legătură cu abordarea interfeței cu utilizatorul, indiferent dacă vorba de o aplicație sau de un site (cîteva elemente sînt comune tuturor aplicațiilor cu care ai de-a face în mod constant): intefața aia trebuie să fie cît mai ușor de folosit de către oricine. Profesoara ne-a mai spus că ne lansăm într-o adevărată cursă cu Universul (noi încercînd să producem interfețe anti-prost, iar Universul creînd oameni chiar mai proști decît cei cu care avem de-a face în mod normal), dar haideți să nu divagăm: ideile principale ale cursului era să organizăm informația într-un mod cît mai util, iar utilizatorii să facă cît mai puține click-uri pentru a ajunge unde își doresc.

Unele probleme apar atunci cînd competiția pe nișa respectivă e mult prea mare, iar fiecare dezvoltator caută să atragă cît mai mult atenția pe un produs sau altul. Iar utilizarea psihologiei pentru a obține asta este un subterfugiu atît de des întîlnit încît este chiar recomandat. Bătaia noastră pentru atenția ta nu are un singur cîștigător: tu s-ar putea să cîștigi prin aplicații / site-uri mai ușor de folosit, noi cîștigăm bani și faimă cu ajutorul lor.

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează