Oglinzile au împînzit Aradul

Zilele astea oglinzile au împînzit Aradul, iar trecătorii sînt invitați să redescopere valorile orașului. În municipiul Arad au apărut ieri, 17 august 2018, 50 de oglinzi ce fac parte din campania Autoportret. Aceasta își propune să încurajeze trecătorii să își întoarcă privirea spre ce este în jurul lor.

Oglinzile poziționate în puncte cheie ale orașului, în cartiere diferite, care reflectă cel mai bine detalii importante ale acestuia și întreabă trecătorii Tu ce vezi?, oferind ca posibil răspuns reflexia orașului. Alături de hashtag-ul campaniei, #misterARAD, doritorii sînt încurajați să publice pe conturile personale de pe platformele de socializare Facebook și Instagram fotografii realizate în oglinzile din oraș: fie că este vorba despre propria reflexie sau despre detaliile clădirilor din jur, arădenii și vizitatorii Aradului sînt invitați să își întoarcă privirile spre sine și spre oraș.

Se spune că potențialul turistic al Aradului se află pe o pantă ascendentă, iar interesul străinilor pentru această zonă a crescut datorită implicării orașului în demersul de susținere a Timișoarei în procesul de dezvoltare culturală apărută odată cu cîștigarea titlului de Capitală culturală europeană în anul 2021.

Campania Autoportret continuă și în spațiul virtual, atît pe facebook.com/AutoportretArad, cît și pe instagram.com/autoportret_arad. Prin imaginile publicate online sub hashtag-ul #misterARAD trecătorii acestuia vor schița o nouă imagine a orașului, așa cum este văzută ea prin lentila fiecăruia.