Pregatirea compresoarelor pentru climatizarea autovehiculelor de anul viitor

Nu știu cîți dintre voi v-ați lovit de problema climatizării auto care nu mai răcește habitaclul mașinii pe timp vară, dar este ceva care se mai întîmplă din cînd în cînd. Iar dacă numărul de mașini în circulație crește în fiecare an cresc și numărul incidentelor (ca să nu spun de-a dreptul accidente) în care compresorul de la climatizarea mașinii își încetează fu ncționarea și trebuie să vă bazați pe aproape demodatul mod de aerisire al geamurilor deschise.

Dacă auziți vreun zgomot suspect atunci cînd conduceți sau chiar și după aceea s-ar putea să fie din cauza compresorului de la climatizare care funcționează defectuos. Dacă nu reușește răcească interiorul mașinii problema este lipsa freonului (sau a agentului de răcire în general) care s-a scurs. Chiar dacă în timpul iernii încălzirea autovehiculului funcționează din plin răcirea se bazează în întregime pe un agent de răcire care trebuie să fie prezent în sistem și pe un compresor care recirculă aerul (chestia este comună atît sistemelor de climatizare, cît și frigiderelor pe care le folosiți prin bucătării).

Ideea este că unii și-au creat o adevărată afacere, fie ea sezonieră, cu compresoarele de climatizare auto. Adică-și fac un magazin (fie în lumea reală, fie în online), afișează ceva produse și încep să le promoveze. Cîștigurile pot fi destul de bune, de pînă la cîteva mii sau zeci de mii de euro.

Există un motiv destul de bun pentru care am pus articolul ăsta la categoria Bani pe internet: promovarea unui magazin se face într-o mare măsură pe rețeaua mondială, chiar dacă depozitele (sau chiar întreg magazinul) se află în "lumea reală".

  • Cei leneși preferă să bage anunțuri în sezon (cam din mai pînă pe la sfîrșitul lui august, începutul lui septembrie, dar se poate prelungi în funcție de vreme) în speranța unui trafic cît mai mare și vînzări cît mai numeroase. Este o chestie care funcționează, dar după terminarea perioadei de promovare traficul cade-n bot, neexistînd (aproape) nici un interes pentru compresoarele de climatizare auto pe timp de iarnă.
  • Cei care au ceva minte în tărtăcuță încearcă să-și creeze o marcă. Sau un brand, dacă preferați să folosiți englezismul la modă. Chiar dacă în afara sezonului de vînzări interesul este mic, continuă să facă promovarea prin articole pe un website (oricare site: fie acela prin care vînd, fie printr-unul dedicat promovării) pentru că doar așa pot asigura un loc în față la căutările de pe motoarele de căutare în timpul sezonului.

Exemplul acesta este unui destul de bun în care optimizarea pentru motoarele de căutare (arhicunoscut termen SEO - search engine optimization) merge mînă în mînă cu vînzările sezoniere, iar atunci cînd este făcută de cineva cu cap (adică inteligență + experiență) iese ceva profitabil.

Concluzia? Orice ai face (oricare variantă din cele două de mai sus alegi), nu te certa cu cel care-ți face promovarea.  Poate fi o sabie cu două tăișuri și să te trezești cu o anti-campanie de toată frumusețea.

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează