Blogul si magazinul online care-ti aduc bani

Una dintre metodele despre care se spune că te ajută să faci bani pe internet este jurnalul online, sau blogul cum a devenit cunoscut prin intermediul englezismului la modă. Mulți au încercat, foarte puțini au reușit să facă bani prin intermediul lui. Motivul este simplu: pentru a face bani trebuie să ai foarte mult trafic. Oricare ar fi afilierea sau sistemul de reclame la care te-ai băgat, pentru a cîștiga mai mult de cîțiva bănuți pe lună (dacă-i cîștigi și pe ăia) trebuie ca să ai un număr impresionant (pentru un novice) de oameni pe pagină în fiecare zi.

Pentru a obține trafic trebuie să ai conținut. Adică să scrii cît mai des, cît mai mult și cît mai bine. Dacă scrii prost sau tîmpenii nu te va vizita cam nimeni, poate nici măcar ăia 2-3 prieteni pe care-i ai prin preajmă și care-ți spun ce vrei să auzi.

Orice pagină web trebuie optimizată pentru motoarele de căutare. Adică faimoasele metode SEO despre care a auzit toată lumea, dar care sînt o mare nebuloasă pentru majoritatea "scriitorilor" de jurnale online. Dar asta-i o altă poveste... poate voi reveni asupra ei. Tot ce trebuie să știți că optimizarea asta trebuie făcută.

Subiectul despre care scrii este de asemenea important. Poți să scrii despre vreme, despre cît de frumos e afară sau din ce direcție bate vîntul. Dar dacă nu o faci suficient de bine nimănui nu-i va păsa prea mult.

Magazinele online au prins destul de bine în ultimii ani prin Romănia. Da, desigur: lumea se plînge că este criză și că nu are bani. Dar, chiar și așa, magazinele online merg. N-are importanță dacă cîștigi un profit de 10 lei pe lună sau de 10.000 de euro... orice e bine. Traficul și optimizarea contează în cazul lor, trebuie să ai un trafic mare ca să vinzi, și trebuie să cauți un mod de a face acest lucru. Degeaba vinzi castraveți online în mijlocul sezonului în care toți grădinarii au un preț mai bun și un raport calitate-cantitate mai bune decît tine.

Nișele în care blog-urile susțin magazinele virtuale cu recenzii despre produse, informații suplimentare pe care magazinele nu le oferă în mod norma și cu noutăți în domeniu au potențialul de a merge cel mai bine, mai ales că face bine la SEO.